Jeśli masz biznes/usługę za granicą...

Lub inną i kierujesz swoją ofertę do Polaków w Polsce, to masz niszę, która jest w Polsce niezagospodarowana, co pozwoli Ci w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż/liczbę klientów oraz pobyt na Twoje usługi wśród rodaków. 

A tu jest CASE STUDY, które pokaże Ci jak ją wykorzystać i na niej zarabiać więcej ↓

Jeśli masz biznes/usługę za granicą...

Lub inną i kierujesz swoją ofertę do Polaków w Polsce, to masz niszę, która jest w Polsce niezagospodarowana, co pozwoli Ci w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż/liczbę klientów oraz pobyt na Twoje usługi wśród rodaków. 

A tu jest CASE STUDY, które pokaże Ci jak ją wykorzystać i na niej zarabiać więcej ↓

Więc skoro tu jesteś to oznacza, że chcesz ruszyć pełną parą!!!

 To CASE STUDY pokaże Ci, jak Ola z Madery uniezależniła się od biur podróży, zwiększyła liczbę prywatnych wycieczek i rozwinęła markę osobistą w swojej niszy w 3 miesiące 😊 

Co oznacza, że po jego przeczytaniu i powieleniu u siebie Ty również:

Zanim przejdziesz dalej , posłuchaj Oli ↓ 😊

Odtwórz wideo

Co więcej? To nie tylko CASE STUDY

To ponad 50 stron GOTOWEGO PLANU do powielenia 1 do 1

Dokładnie przeczytaj poszczególne rozdziały, które są listą rozwiązań do zrobienia KROK PO KROKU:

Zaczniemy od podstaw:

  • Jak przeprowadzić analizę swojej sytuacji
  • Jak znaleźć niszę
  • Jak zrobić analizę mocnych stron

To pomoże zidentyfikować unikalne możliwości i kierunki, w których możesz się rozwijać.

Wszystko odniesiemy też do przykładu Oli, jak to zostało zrobione u niej.

W tym rozdziale Pokażę Ci, jak zbadać czego ludzie szukają w Twojej niszy.

Skorzystamy z konkretnych narzędzi do analizy trendów i zainteresowań, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania Twojej grupy docelowej.

Wyniki pomogą ułożyć Ci plan działania w kolejnych krokach.

Zobaczysz, jak stworzyć wielokanałowy plan działań i z których narzędzi warto skorzystać, aby mieć rezultaty.

Podam Ci 25 narzędzi, które możesz wdrożyć oraz mechanizmy zastosowane u Oli.

Pokażę Ci jakie kampanie reklamowe warto włączyć, jak je ustawić, aby osiągnąć maksymalną skuteczność.

Pokażę Ci jakie kampanie działają u Oli i które reklamy się najlepiej sprawdzają – możesz powielić je 1:1 u siebie.

Przeanalizujemy wyniki Oli na konkretnych przykładach – co dało jakie rezultaty i dlaczego. Pozwoli to na zrozumienie, co działa najlepiej.

I znów możesz to powielić, u Ciebie też zadziałają!

Pokażę Ci rozbudowaną siatkę powiązań między kanałami i mechanizmami. Jak Facebook wpływa na bloga, a bloga na wypożyczalnię samochodów i rozbudowę grupy na Facebooku. 

Tutaj wszystkie drogi, każda reakcja prowadzi do oferty 🙂

Dowiesz się, jak zwiększać zaangażowanie swoich odbiorców i jak sprzedawać im swoją ofertę dzięki automatyzacji.

Gdy już będziesz rosnąć Twój czas nie będzie z gumy, dlatego to zaoszczędzi Ci sporo czasu. 

Przejrzyj kilka stron ↓ 😊

Dlaczego warto kupić to CASE STUDY?

Bo to praktyczne omówienie krok po kroku działań Oli, które możesz zastosować do swojego własnego biznesu z takim samym sukcesem!

Osobiście spoglądam na marketing szeroko, widząc w nim układankę wielu elementów. Dlatego w tym CASE STUDY nie dostaniesz tylko jednej strategii, że trzeba robić tylko jedną rzecz, bo istnieje wiele narzędzi i sposobów, aby osiągnąć cel.

Widząc różne możliwości, warto skorzystać z każdej z nich. Tak samo działa plan Oli – zawiera zarówno działania natychmiastowe, które przynoszą klientów od razu, jak i te długofalowe, które budują markę i zwiększają bazę potencjalnych klientów, którzy mogą skorzystać z jej usług później. 

Nie ma sensu czekać – trzeba przygotować plan działania i szukać dźwigni tam gdzie się da 😊

Opinie

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Ile kosztuje to CASE STUDY
z planem marketingowym
do wdrożenia?

Mniej niż jednodniowa wycieczka z przewodnikiem 😉

„Marketing dla przewodników  – CASE STUDY z gotowym planem marketingowym do powielenia i wdrożenia”

CENA

39€

O mnie

O mnie

Mam na imię Klaudia

I jako freelancerka obsługuję własnych klientów oraz klientów agencji digitalowych w Polsce, w których odpowiadam za kampanie na platformach Google, Meta oraz TikTok, a także plany marketingowe.

Najbardziej jednak jaram się projektami, gdzie mogę trzymać ster całej strategii marketingowej i jej realizacji w swoich rękach bez wąskich gardeł w korpo procesach. Lubię zagłębiać się w mniejsze biznesy, szukając nisz oraz dźwigni do ich rozwoju. 

Strony internetowe, reklamy na Facebooku, Instagramie czy też w Google to nie są magiczne rzeczy i każdy może się ich nauczyć 😉 Dlatego uczę, prowadzę krok po kroku i oswajam z tymi narzędziami, by firmy świadomie projektowały swój marketing.

Projekty własne: 

Kup, powiel i zacznij wdrażać