Jeśli masz biznes/usługę za granicą...
- masz mieszkania na wynajem
- jesteś przewodnikiem
- masz wypożyczalnię aut
- organizujesz wycieczki, warsztaty, śluby
Lub inną i kierujesz swoją ofertę do Polaków w Polsce, to masz niszę, która jest w Polsce niezagospodarowana, co pozwoli Ci w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż/liczbę klientów oraz pobyt na Twoje usługi wśród rodaków.
A tu jest CASE STUDY, które pokaże Ci jak ją wykorzystać i na niej zarabiać więcej ↓
Wpisz swój email, by otrzymać PDF.
Więc skoro tu jesteś to oznacza, że chcesz ruszyć pełną parą!!!
To CASE STUDY pokaże Ci, jak Ola z Madery uniezależniła się od biur podróży, zwiększyła liczbę prywatnych wycieczek i rozwinęła markę osobistą w swojej niszy w 3 miesiące 😊
Co oznacza, że po jego przeczytaniu i powieleniu u siebie Ty również:
- dotrzesz do większej liczby Polaków w Polsce ze swoją ofertą
- zwiększysz liczbę klientów komunikując się, że masz usługi dla rodaków
- rozwiniesz dodatkowe usługi, których Polacy potrzebują wyjeżdżając na wakacje
- rozwiniesz markę znaną w Polsce
- zbudujesz pobyt na Twoje usługi wśród osób, które nawet wcześniej o nich nie myślały
Zanim przejdziesz dalej , posłuchaj Oli ↓ 😊
Co więcej? To nie tylko CASE STUDY
To ponad 50 stron GOTOWEGO PLANU do powielenia 1 do 1
Dokładnie przeczytaj poszczególne rozdziały, które są listą rozwiązań do zrobienia KROK PO KROKU:
Zaczniemy od podstaw:
- Jak przeprowadzić analizę swojej sytuacji
- Jak znaleźć niszę
- Jak zrobić analizę mocnych stron
To pomoże zidentyfikować unikalne możliwości i kierunki, w których możesz się rozwijać.
Wszystko odniesiemy też do przykładu Oli, jak to zostało zrobione u niej.
W tym rozdziale Pokażę Ci, jak zbadać czego ludzie szukają w Twojej niszy.
Skorzystamy z konkretnych narzędzi do analizy trendów i zainteresowań, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania Twojej grupy docelowej.
Wyniki pomogą ułożyć Ci plan działania w kolejnych krokach.
Zobaczysz, jak stworzyć wielokanałowy plan działań i z których narzędzi warto skorzystać, aby mieć rezultaty.
Podam Ci 25 narzędzi, które możesz wdrożyć oraz mechanizmy zastosowane u Oli.
Pokażę Ci jakie kampanie reklamowe warto włączyć, jak je ustawić, aby osiągnąć maksymalną skuteczność.
Pokażę Ci jakie kampanie działają u Oli i które reklamy się najlepiej sprawdzają – możesz powielić je 1:1 u siebie.
Przeanalizujemy wyniki Oli na konkretnych przykładach – co dało jakie rezultaty i dlaczego. Pozwoli to na zrozumienie, co działa najlepiej.
I znów możesz to powielić, u Ciebie też zadziałają!
Pokażę Ci rozbudowaną siatkę powiązań między kanałami i mechanizmami. Jak Facebook wpływa na bloga, a bloga na wypożyczalnię samochodów i rozbudowę grupy na Facebooku.
Tutaj wszystkie drogi, każda reakcja prowadzi do oferty 🙂
Dowiesz się, jak zwiększać zaangażowanie swoich odbiorców i jak sprzedawać im swoją ofertę dzięki automatyzacji.
Gdy już będziesz rosnąć Twój czas nie będzie z gumy, dlatego to zaoszczędzi Ci sporo czasu.
Przejrzyj kilka stron ↓ 😊
Dlaczego warto pobrać to CASE STUDY?
Bo to praktyczne omówienie krok po kroku działań Oli, które możesz zastosować do swojego własnego biznesu z takim samym sukcesem!
Osobiście spoglądam na marketing szeroko, widząc w nim układankę wielu elementów. Dlatego w tym CASE STUDY nie dostaniesz tylko jednej strategii, że trzeba robić tylko jedną rzecz, bo istnieje wiele narzędzi i sposobów, aby osiągnąć cel.
Widząc różne możliwości, warto skorzystać z każdej z nich. Tak samo działa plan Oli – zawiera zarówno działania natychmiastowe, które przynoszą klientów od razu, jak i te długofalowe, które budują markę i zwiększają bazę potencjalnych klientów, którzy mogą skorzystać z jej usług później.
Nie ma sensu czekać – trzeba przygotować plan działania i szukać dźwigni tam gdzie się da 😊
Opinie
„Marketing dla przewodników – CASE STUDY z gotowym planem marketingowym do powielenia i wdrożenia”
POBIERZ CASE STUDY z gotowym planem, jak docierać do nowych turystów ↓
O mnie
O mnie
Mam na imię Klaudia
I jako freelancerka obsługuję własnych klientów oraz klientów agencji digitalowych w Polsce, w których odpowiadam za kampanie na platformach Google, Meta oraz TikTok, a także plany marketingowe.
Najbardziej jednak jaram się projektami, gdzie mogę trzymać ster całej strategii marketingowej i jej realizacji w swoich rękach bez wąskich gardeł w korpo procesach. Lubię zagłębiać się w mniejsze biznesy, szukając nisz oraz dźwigni do ich rozwoju.
Strony internetowe, reklamy na Facebooku, Instagramie czy też w Google to nie są magiczne rzeczy i każdy może się ich nauczyć 😉 Dlatego uczę, prowadzę krok po kroku i oswajam z tymi narzędziami, by firmy świadomie projektowały swój marketing.
Projekty własne: